Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik doe altijd mijn best om je zo snel mogelijk blij te maken met je nieuwe aanwinsten! Je pakket wordt altijd binnen 1-3 dagen verzonden. Als alles goed gaat bij de bezorgdienst kun je het pakket daarna binnen 1-2 werkdagen in huis verwachten.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van pakketten zijn:
Nederland: €6,50
België: €7,90
Sommige bestellingen binnen Nederland passen in een brievenbuspakketje (€3,90).
Je krijgt teveel betaalde verzendkosten altijd teruggestort op je rekening.
Verzending is gratis bij een totaalbedrag vanaf €70.
Alle pakketten worden verzonden met PostNL.
Welke artikelen kan ik retourneren?
Producten die speciaal voor jou op maat worden geknipt zoals stoffen, band en koord kunnen niet worden geretourneerd. Andere producten wel, indien ze ongebruikt zijn en in een ongeopende en onbeschadigde verpakking zitten. Op die manier kan ik er nog iemand anders blij mee maken!
Hoe werkt retourneren?
Indien je een product terug wil sturen dat hiervoor in aanmerking komt, kun je een mail sturen naar hello@sewday.nl, zodat ik weet dat je pakket eraan komt. De kosten en verantwoordelijkheid van het retourneren zijn voor de klant. Binnen 14 dagen moet het pakket geretourneerd zijn. Binnen 14 ontvang je vervolgens het verschuldigde bedrag netjes terug.
De volledige, bindende voorwaarden vind je in de algemene voorwaarden.
Retouradres:
Van der Hoevenstraat 1, 2313 VA Leiden (Nederland)
Wat betekent hoeveelheid ‘1’ bij stoffen?
Alle artikelen die op maat worden geknipt, zoals stoffen, koord en band worden verkocht per 10cm. De prijs bij deze artikelen is dus ook voor 10cm. Heb je bijvoorbeeld 2,5m nodig om die leuke jurk te maken? Bestel dan 25 stuks. De stof wordt natuurlijk wel aan één stuk geknipt!
Kan ik langskomen bij Sewday?
Op dit moment is Sewday echt alleen een online shop en is langskomen niet mogelijk. Ik kan wel altijd meer foto’s of filmpjes sturen, of bijvoorbeeld combinaties laten zien. Stuur vooral even een berichtje via Instagram (@sewday.nl) of naar hello@sewday.nl. Op Instagram deel ik ook veel producten dus neem daar ook eens een kijkje.
Er is iets mis met mijn bestelling, wat nu?
Dat is vervelend om te horen, maar ik weet zeker dat we er samen uit kunnen komen. Stuur een mail naar hello@sewday.nl en ik kom zo snel mogelijk bij je terug. Een bericht sturen via Instagram mag ook (@sewday.nl).